YOOtheme
Друк PDF


Про програму:

GIZ - це некомерційна федеральна організація, працює в 130 країнах світу, має 17.000 співробітників.

Програма Федерального міністерства економіки і енергетики «Fit for Partnership with Germany» реалізується з 2001 року і має вже більше ніж 1000 випускників. Кожного року стажування в Німеччині проходять більше 100 українських менеджерів.

В рамках двостороннього співробітництва між урядом України та урядом Федеративної Республіки Німеччина, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України та німецьке Товариство з міжнародного співробітництва GIZ GmbH за дорученням Федерального міністерства економіки і енергетики реалізують Програму для підприємств з експортно-імпортним потенціалом і менеджерів Fit for partnership with Germany (Готові до співпраці з Німеччиною).


Дана програма є елементом зовнішньоекономічної політики Німеччини і шляхом стажувань в Німеччині сприяє:

  • виходу українських підприємств на міжнародні ринки,
  • підвищенню конкурентоспроможності українських підприємств
  • підвищенню кваліфікації українських менеджерів у сфері зовнішньоекономічної діяльності

через отримання ними нових компетенцій у сферах ведення бізнесу з німецькими та іншими іноземними партнерами, ведення переговорів з представниками інших країн та ін.


Учасник Програми отримує можливість:

  • стати фахівцем в міжнародному бізнесі, особливо з Німеччиною
  • набути інформацію, знання, навички та міжкультурні управлінські компетенції, що допомагають налагодити співпрацю з німецькими компаніями
  • підвищити свою конкурентну здатність
  • набути практичного досвіду ведення переговорів з потенційними німецькими партнерами
  • ознайомитися з Німеччиною як економічним партнером
  • встановити контакти з німецькими компаніями і знайти надійних партнерів
  • безпосередньо ознайомитися з обладнанням, матеріалами і технологіями німецьких компаній і придбати необхідне
  • набути інформацію про можливості збуту своєї продукції в Німеччині
  • кар'єрного зростання / розширення особистого кругозору / росту особистості
  • побачити німецьку компанію зсередини і т.д.
  • стати частиною міжнародної бізнес-спільноти з ексклюзивним виходом на випускників з 16 країн - партнерів Програми різних сфер діяльності (більше 10.000).

Вимоги до кандидатів на стажування у Німеччині:

  • наявність вищої освіти;
  • досвід роботи в сфері економіки та підприємництва щонайменше 2 роки;
  • добре знання англійської мови;
  • вік не старший за 45 років;
  • наявний потенціал для розвитку кооперації з німецькими партнерами.


Структура стажування:
Тривалість програми в Німеччині становить один місяць і включає в себе три модулі:

  • Тренінг
  • Навчально-інформаційні відвідування підприємств
  • Індивідуальні ділові контакти

Як правило, група з 20 учасників програми контактує з 60 німецькими підприємствами переважно середнього бізнесу.

Мова: англійська, російська - для представників аграрного сектору та топ-менеджерів (у виняткових випадках).


Умови фінансування:

Стажування повністю фінансується за рахунок Уряду Федеративної Республіки Німеччина, Федерального міністерства економіки і енергетики.


Процедура проведення співбесіди з претендентами на стажування:

1. Співбесіда триває в середньому 20 хвилин.
2. В процесі співбесіди з'ясовуються:
  • Рівень знання іноземної мови (в кожному окремому випадку).
  • Мета і конкретні завдання стажування, очікувані результати, спрямовані на здійснення конкретної коопераційної ідеї щодо співпраці з німецьким бізнесом, розширення/поглиблення зовнішньоекономічної діяльності та підвищення ефективності підприємства, організації, де працює спеціаліст. Коопераційна ідея ляже в подальшому в основу так званого коопераційного проекту, над яким спеціаліст (та підприємство, яке його делегує) буде працювати за допомоги німецького навчального центру для реалізації цілей, що стоять перед підприємством. Робота над коопераційним проектом починається за ДВА місяці до заїзду на стажування.
  • Підприємстваорганізації, з якими претендент має намір встановити контакти.
3. Для прийняття рішення щодо відбору на стажування або відмови від стажування першочергове значення мають знання іноземної мови, рівень професійної підготовки, можливість двостороннього економічного співробітництва. Додаткові бали претендент отримує за знання інших іноземних мов, комунікабельність, вміння проявлять гнучкість у прийнятті рішень тощо.
4. Під час співбесіди претендент попереджається про те, що:
  • Якщо до від'їзду у країну стажування претендент змінить місце роботи та свої наміри щодо місця стажування, то він повинен заздалегідь повідомити про GIZ, який надасть відповідну інформацію організаторам стажування.
Бажано:
  • Підготувати презентацію своєї фірми в країні стажування (буклети, проспекти, слайди, фотографії, зразки продукції тощо).
  • Для встановлення контактів із закордонними фірмами підготувати листи від керівників, в яких будуть підтверджені реальні повноваження стажистів.
Результати співбесіди повідомляються кандидатам через три тижні.

Набори груп на стажування:

КАЛЕНДАР ПОДІЙ ПРОГРАМИ в 2017 РОЦІ ТУТ


Інформаційний семінар та Бізнес-майстерня по Програмі відбудуться 15 листопада 2017 року за адресою: м. Львів (пл.Галицька, 7, м.Львів, офіс Центру Підтримки Бізнесу - НюБізнет)

Відбори у Львові відбудуться 16 листопада 2017 року. Адреса: пл.Галицька, 7, м.Львів, офіс Центру Підтримки Бізнесу - НюБізнет.


Як взяти участь у відборі та стажуванні?

  1. Перевірити відповідність критеріям відбору
  2. Заповнити попередню заявку для бронювання часу співбесіди
  3. Підготувати пакет документів для участі в Програмі

Після заповнення попередньої заявки, надісланої до 5 листопада 2017 року, будь ласка, ознайомтеся з Переліком документів необхідних кандидатам для проходження співбесіди:

Важливо: перед тим, як почати заповнювати анкету, її необхідно зберегти на комп'ютер.

  1. Оригінал анкети, заповнений мовою стажування;
  2. Рекомендація керівника підприємства.

Інші документи НЕ є обов'язковими, але дуже бажані для розуміння комісією намірів кандидата:

  1. коопераційна ідея, цілі кооперації з німецькими підприємствами;
  2. матеріали для презентації свого підприємства німецьким фірмам (буклети, флаєри, фотокартки, зразки продукції тощо);
  3. технічна специфікація продуктів, обладнання, технологій, послуг для купівлі-продажу (www.wlw.de );
  4. список німецьких підприємств, з якими учасник хотів би встановити контакти;
  5. лист-запрошення від німецького підприємства, який підтверджує готовність прийняти кандидата для ведення переговорів;
  6. заява про захист персональних даних;
  7. підтвердження про згоду з умовами участі в рамках Програми.


При виникненні питань, зв'яжіться з координатором проекту за тел.: +38 (032) 2357974